Home
Logowanie do serwisu PDF Drukuj Email

Logowanie do serwisu jest przeznaczone dla uczestników w programie "Zamki w Polsce".

Po zalogowaniu użytkownicy będą samodzielnie wprowadzać dane dotyczące zrobionych i potwierdzonych łączności z zamkami, anonsować wyprawy, zgłaszać aktywność z natychmiastowym wpisaniem na listę aktywności, automatycznie generować wnioski na dyplomy (sprawdź i wyślij zgłoszenie), zgłaszanie stanu zrobionych i potwierdzonych zamków do współzawodnictwa.

Na dzień dzisiejszy udostępniona jest funkcja odpisywania w serwisie zrobionych zamków do dyplomu szlacheckiego i rycerskiego. Anonsowanie aktywności, zgłaszanie aktywności realizowane jest w oparciu o mechanizmy starej strony udostępniane w serwisie ZamkiSP. Pozostałe funkcjonalności będą pojawiać się w serwisie sukcesywnie.

Istotnym warunkiem do sprawnego działania serwisu jest użycie własnego znaku do logowania (nazwa użytkownika) oraz akceptacja regulaminu. Regulamin ten przewiduje podanie obowiązkowych danych: imię, nazwisko i QTH, z czego do wiadomości innych użytkowników udostępniane są: imię i QTH. Podanie tych danych dla stacji indywidualnych i nasłuchowych nie powinno to być problemem.
Stacje klubowe uczestniczące w programie również podają znak z zezwolenia, ale w polu imię wpisują  skróconą nazwę klubu, a w polu nazwisko znak operatora wprowadzającego dane w imieniu klubu.
(sposób utworzenia nazwy skróconej można zobaczyć na liście współzawodnictwa klubów).

W razie wątpliwości proszę o email do Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Valid XHTML and CSS.